طب سوزنی در درمان میگرن صددرصد موثر است

درمان سردرد و میگرن با طب سوزنی دکتر محسن پرچمی بهترین متخصص طب سوزنی ایران

هیچ چیز بدتر از این نیست که مداوم احساس سردرد داشته باشید و هر بار مجبور به خوردن قرص ها و داروهایی شوید که می دانید فقط برای چند ساعت درد شما را تسکین می دهند سلامت سر به عنوان جایگاه و خانه مغز اهمیت بسیار زیادی تا جایی که گاهی حتی یک سردرد ساده هم می تواند برنامه یک روزه را کاملا مختل کند اگر شما هم به هر دلیلی به میگرن با سردردهای مزمن عصبی دچار هستید و می خواهید از شر این سردردها و دارو و قرص های تسکین دهنده موقت برای همیشه خلاص شوید پیشنهاد می کنیم این بار بهترین و موفق ترین روش شناخته شده حال حاضر دنیا یعنی طب سوزنی را امتحان کنید.

چه سردردهایی با طب سوزنی درمان می شوند؟
سردردها به دو گروه اصلی تقسیم می شوند بعضی از آن ها ناشی از یک مشکل عضوی در سر مانند تومور، توده یا مشکلات عروقی مغز است و دسته دیگر ناشی از هیچ مشکل شناخته شده عضوی نیست طب سوزنی مخصوص درمان سردردهای نوع دوم یعنی، سردردهای عصبی، میگرنی و نورتیکی است بنابراین بیمارانی که مدتی است دچار سردرد هستند و توسط متخصصان مغز و اعصاب سردردهای آن ها میگرنی یا عصبی تشخیص داده شده می توانند از طب سوزنی به عنوان بهترین درمان در حال حاضر استفاده کنند اما بیمارانی که زمان زیادی از سردردهای شان نمی گذرد بایستی ابتدا به متخصص مغز و اعصاب مراجعه و بعد ازانجام سی تی اسکن و آزمایش های مخصوص، در صورت تایید پزشک از وجود نداشتن مشکل عضوی به طب سوزنی رو بیاورند.

هیچ عارضه ای در کار نیست
طب سوزنی اگر با سوزن های یکبار مصرف و متخصصی که جای این سوزن ها در بدن را به خوبی بشناسد انجام شود، نه تنها هیچ عارضه ای ندارد بلکه برای تمام اعضای بدن هم مفید است.